eLegitymacja szkolna
Zgodnie z nowymi przepisami, od 13 lipca 2024 r. szkoła wydaje uczniom jedynie legitymacje szkolne w formie plastikowej karty. Rodzice / opiekunowie uczniów klas pierwszych nie muszą składać wniosków. Z uwagi na przygotowanie legitymacji poza szkołą, czas jej wyrobienia wydłuży się. Wszystkie legitymacje, wydane do dnia 12 lipca 2024r. w formie papierowej zachowują ważność do czasu zakończenia nauki przez ucznia w danej szkole. Zdjęcie do wydania legitymacji plastikowej należy przesłać przez dziennik Vulcan lub na adres sekretariatu: sekretariat@sp5szkola.pl

W przypadku zagubienia legitymacji szkolnej, należy zwrócić się z wnioskiem o wydanie duplikatu do sekretariatu szkoły oraz opłacić koszty jej ponownego wydania, wskazane na wniosku.
Wniosek do pobrania:
mLegitymacja
instrukcja w przygotowaniu